Kampania Krajowego Centrum ds. AIDS „Zrób test na HIV”
Kampania Krajowego Centrum ds. AIDS „Zrób test na HIV” realizowana w
2011 i 2012 roku jest kontynuacją dotychczasowych działań,
wzmocnieniem kampanii „Wiedza ratuje życie” z przełomu 2010 i 2011
roku. Jest przede wszystkim dla tych, którzy podejmują ryzykowne
zachowania seksualne, dla wszystkich, którzy powinni odpowiedzieć
sobie na pytanie: „Czy w moim życiu zdarzyło się coś, co mogło mnie
narazić na zakażenie?”. Poprzez kampanię promujemy badania w
kierunku HIV. Wiedza o zakażeniu ma znaczny wpływ na jakość naszego
życia: pozwala
na lepszą kontrolę swojego stanu zdrowia oraz zmniejsza ryzyko
zakażenia partnera lub partnerów.
Kampania ma też uświadomić, że negatywny wynik testu dzisiaj, nie
chroni przed zakażeniem HIV w przyszłości. Uchronić może nas tylko
nasze bezpieczniejsze zachowanie.
Odbiorcami kampanii są osoby:
• dorosłe (18-39 lat i starsze)
• aktywne seksualnie
• odpowiedzialne za zdrowie własne i partnera – wykonanie testu na
HIV
jest jednym z dowodów tej odpowiedzialności.
Kampania ma charakter multimedialny. Wykorzystana jest reklama
telewizyjna, radiowa, prasowa, internetowa, ulotki, kalendarze,
pakiety edukacyjne z wklejoną prezerwatywą i inne materiały
promocyjne.
Więcej o kampanii można przeczytać pod adresem
http://www.aids.gov.pl/kampanie/2011/
Informacja w pliku:
|