Informacje o Urzedzie Miejskim w Olecku

Urząd Miejski w Olecku
Plac Wolności 3
19 - 400 Olecko

tel. +87 520 21 68 
fax. +87 520 25 58

um@um.olecko.pl
www.olecko.pl
olecko.eu

Zycie gminy Olecko
Gospodarka miasta i gminy
Mapy Olecka i okolic
Historia miasta i regionu
Turystyka szansa rozwoju regionu
Szukaj w Internecie
Ksiega gosci

UM Olecko

Informacje z ratusza  18 lutego 2010 r.


OGŁOSZENIE O KONKURSIE

Na podstawie art.36a ust. 2 ustawy z 7 września 1991r. o systemie oświaty (t.j.: Dz.U. z 2004r. Nr 256 poz. 2572 z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 27 października 2009r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowiska kierownicze w poszczególnych typach publicznych szkół i rodzajach publicznych placówek (Dz.U. Nr 184, poz.1436) oraz rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 23 października 2003 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora szkoły lub placówki i trybu pracy komisji konkursowej (Dz.U. Nr 189, poz. 1855) 

BURMISTRZ OLECKA

ogłasza konkurs na kandydata na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Olecku 19-400 Olecko , ul. Kolejowa 33 i dyrektora Gimnazjum Nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Olecku 19-400 Olecko, ul. Słowiańska 1

1. Do konkursu może przystąpić nauczyciel, który spełnia następujące wymagania:

1) ukończył studia magisterskie lub wyższe studia zawodowe i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz kwalifikacje do zajmowania stanowiska:

- nauczyciela w szkole podstawowej – w przypadku ubiegania się o stanowisko dyrektora w szkole podstawowej,

- nauczyciela gimnazjum - w przypadku ubiegania się o stanowisko dyrektora w gimnazjum;

posiada awans zawodowy nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego;

ukończył studia wyższe lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania albo kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania

oświatą, prowadzony zgodnie z przepisami w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli;

posiada co najmniej pięcioletni staż pracy pedagogicznej na stanowisku nauczyciela lub pięcioletni staż pracy dydaktycznej na stanowisku

nauczyciela akademickiego;

przed przystąpieniem do konkursu na stanowisko dyrektora uzyskał:

- w okresie ostatnich pięciu lat pracy co najmniej dobrą ocenę pracy lub

- pozytywną ocenę dorobku zawodowego w okresie ostatniego roku,

- w przypadku nauczyciela akademickiego - pozytywną ocenę pracy w okresie ostatnich czterech lat pracy w szkole wyższej,

6) spełnia warunki zdrowotne niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;

nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982r. - Karta Nauczyciela (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 97, poz. 674 z poźn. zm.), a w przypadku nauczyciela akademickiego - karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust.1 ustawy z dnia 27 lipca 2005r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz.U. nr 164, poz. 1365, z późn.zm.), oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie dyscyplinarne;

nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;

nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne lub o ubezwłasnowolnienie;

nie był karany zakazem pełnienia funkcji i związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 14, poz. 114, z późn. zm.);

2. Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:

    1) uzasadnienie przystąpienia do konkursu wraz z koncepcją funkcjonowania i rozwoju szkoły;

życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o stażu pracy pedagogicznej - w przypadku nauczyciela lub stażu pracy dydaktycznej - w przypadku  nauczyciela akademickiego;

    3) akt nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego oraz dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego wykształcenia;

4) dyplom ukończenia studiów wyższych lub studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo zaświadczenie o ukończeniu kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą;

5) ocenę pracy, o której mowa w § 1 pkt 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 27 października 2009r.. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowiska kierownicze w poszczególnych typach publicznych szkół i rodzajach publicznych placówek (Dz.U. Nr 184, poz.1436 z późn. zm.);

    6) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na  stanowisku kierowniczym;

oświadczenie, że kandydat nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982r. - Karta Nauczyciela (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 97, poz. 674 z poźn. zm.), a w przypadku nauczyciela akademickiego - karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust.1 ustawy z dnia 27 lipca 2005r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz.U. nr 164, poz. 1365, z późn. zm.), oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie dyscyplinarne;

oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne (w przypadku wygrania konkursu przed powołaniem na stanowisko dyrektora kandydat dołącza do dokumentacji zapytanie o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego);

oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 14, poz. 114, z późn. zm.);

   10) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora. 

11) zaświadczenie Warmińsko-Mazurskiego Kuratora Oświaty o wywiązaniu się przez kandydata z obowiązku lustracyjnego – dotyczy osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972r. (wzór oświadczenia lustracyjnego oraz tryb jego składania znajduje się na stronie internetowej Kuratorium Oświaty w Olsztynie: www.ko.olsztyn.pl w zakładce „Lustracja”).

3. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym z dopiskiem: "Konkurs na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Olecku” lub „Konkurs na stanowisko dyrektora Gimnazjum Nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Olecku” w terminie 15 dni od dnia ukazania się ogłoszenia, tj. do 5.03.2010r. do godz. 10.00, na adres: Urząd Miejski w Olecku, Plac Wolności 3, 19 – 400 Olecko ( pok. nr 12 - sekretariat).

  Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Olecka.

    O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

Burmistrz Olecka
Wacław Olszewski

Wersja w pliku *doc  

 

Alicja Mieszuk rzecznik prasowy UM w Olecku tel. (087) 520 19 50 www.olecko.pl  

...

J. Kunicki UM Olecko Ostatnia zmiana: 18 lutego, 2010

Do początku strony