Informacje o Urzedzie Miejskim w Olecku

Urząd Miejski w Olecku
Plac Wolności 3
19 - 400 Olecko

tel. +87 520 21 68 
fax. +87 520 25 58

um@um.olecko.pl
www.olecko.pl
olecko.eu

Zycie gminy Olecko
Gospodarka miasta i gminy
Mapy Olecka i okolic
Historia miasta i regionu
Turystyka szansa rozwoju regionu
Szukaj w Internecie
Ksiega gosci

UM Olecko

Informacje z ratusza  14 maja 2009 r.


 OGŁOSZENIE O KONKURSIE

Na podstawie art.36a ust.2 ustawy z 7 września 1991r. o systemie oświaty (t.j.: Dz.U.z 2004r. Nr 256 poz.2572 z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 6 maja 2003r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowiska kierownicze, w poszczególnych typach szkół i placówek (Dz.U.Nr 89, poz.826 z późn.zm.) oraz rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 23 października 2003 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora szkoły lub placówki i trybu pracy komisji konkursowej (Dz.U. Nr 189,poz.1855)

BURMISTRZ OLECKA
ogłasza konkurs na kandydata na stanowisko
dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Olecku
19-400 Olecko , ul. Kolejowa 33

1. Do konkursu może przystąpić nauczyciel, który spełnia następujące wymagania:

1) ukończył studia wyższe magisterskie lub wyższe zawodowe i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkole podstawowej;
2) posiada awans zawodowy nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego;
3) ukończył studia wyższe lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania albo kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą, prowadzony zgodnie z przepisami w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli;
4) posiada co najmniej pięcioletni staż pracy pedagogicznej na stanowisku nauczyciela lub pięcioletni staż pracy dydaktycznej na stanowisku nauczyciela akademickiego;
5) w okresie pięciu lat bezpośrednio przed powierzeniem stanowiska dyrektora uzyskał co najmniej dobrą ocenę pracy w przedszkolu, szkole lub placówce, a w przypadku nauczyciela akademickiego - pozytywną ocenę pracy w okresie ostatnich czterech lat pracy w szkole wyższej, jeżeli stanowisko dyrektora obejmuje bezpośrednio po ustaniu zatrudnienia w szkole wyższej, albo w okresie roku bezpośrednio przed przystąpieniem do konkursu na stanowisko dyrektora uzyskał pozytywną ocenę dorobku zawodowego;
6) posiada zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
7) nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982r. - Karta Nauczyciela (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 97, poz. 674 z poźn. zm.) oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie dyscyplinarne;
8) nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne;
9) nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 14, poz. 114, z późn. zm.).

2. Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:

1) uzasadnienie przystąpienia do konkursu wraz z koncepcją funkcjonowania i rozwoju szkoły;
2) życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o stażu pracy pedagogicznej - w przypadku nauczyciela lub stażu pracy dydaktycznej - w przypadku nauczyciela akademickiego;
3) akt nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego oraz dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego wykształcenia;
4) dyplom ukończenia studiów wyższych lub studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo zaświadczenie o ukończeniu kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą;
5) ocenę pracy, o której mowa w § 1 pkt 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 6 maja 2003 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze, w poszczególnych typach szkół i placówek;
6) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
7) oświadczenie, że kandydat nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 97, poz. 674 z późn. zm.), oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie dyscyplinarne;
8) oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne ( w przypadku wygrania konkursu przed powołaniem na stanowisko dyrektora kandydat dołącza do dokumentacji zapytanie o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego).
9) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 14, poz. 114, z późn. zm.).

10) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora.

11) zaświadczenie Warmińsko-Mazurskiego Kuratora Oświaty o wywiązaniu się przez kandydata z obowiązku lustracyjnego – dotyczy osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972r. (wzór oświadczenia lustracyjnego oraz tryb jego składania znajduje się na stronie internetowej Kuratorium Oświaty w Olsztynie: www.ko.olsztyn.pl  w zakładce „Informacje dla Dyrektorów” – Oświadczenia lustracyjne).

3. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym z dopiskiem: "Konkurs na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Olecku” w terminie do 1 czerwca 2009r. do godz. 10.00, na adres: Urząd Miejski w Olecku, Plac Wolności 3, 19 – 400 Olecko ( pok. nr 12 ).

Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Olecka.

O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.


Burmistrz Olecka
Wacław Olszewski
 

Alicja Mieszuk rzecznik prasowy UM w Olecku tel. (087) 520 19 50 www.olecko.pl  

...

J. Kunicki UM Olecko Ostatnia zmiana: 14 maja, 2009

Do początku strony