Informacja dla osób, które do Gminy Olecko złożyły wnioski w ramach programu "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR".
W związku z procedurą weryfikacji wniosku złożonego przez Gminę Olecko w ramach konkursu „Granty PPGR - Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym” oraz zmianą wytycznych w ocenie wniosków przez Centrum Projektów Cyfrowa Polska, prosimy wnioskodawców o uzupełnienie dokumentacji, której nie udało nam się uzyskać w oparciu o rejestry publiczne.
W celu uzupełnienia dokumentacji konieczne jest dostarczenie do Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego w Olecku (pok. nr 6) w terminie do dnia 11 stycznia 2022 r. zaświadczenia potwierdzającego, że spełnione jest kryterium „nieotrzymania na własność lub w drodze użyczenia, w ostatnim roku oraz roku poprzedzającym rok złożenia wniosku (tj. 2020 i 2021) sprzętu komputerowego zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych lub zwrotu kosztów lub dofinansowania zakupu tych rzeczy”.
Zaświadczenie wydaje Biuro Powiatowe Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Olecku, ul. Gołdapska 23.
W przypadku pytań prosimy o kontakt z Wydziałem Edukacji Urzędu Miejskiego w Olecku, nr tel. 87 307 03 73.