Zgłoś się do Zespołu ds. Budżetu Obywatelskiego Gminy Olecko na 2022 rok! Na zgłoszenia czekamy do 28 maja 2021 roku do godz. 15:00!
Kochasz swoje miasto? Masz czas i chęci aby aktywnie działać na jego rzecz? Jeśli tak, to Zespół ds. Budżetu Obywatelskiego czeka na Ciebie!
Budżet Obywatelski to mechanizm, dzięki któremu mieszkańcy naszej gminy mają realny wpływ na rozdysponowanie części budżetu gminy Olecko. To proces dzięki któremu mogą bezpośrednio oddziaływać na miasto, realizując potrzeby swoich lokalnych społeczności. Bo kto, jak nie mieszkańcy znają je najlepiej? I właśnie budżet obywatelski jest narzędziem służącym do ich zaspokajaniu. Zespół ds. Budżetu Obywatelskiego pełni niezwykle istotne funkcje w całym procesie.
Czym zajmuje się Zespół ds. Budżetu Obywatelskiego?
Do podstawowych zadań zespołu należy wypracowywanie nowych zasad Budżetu Obywatelskiego w oparciu o doświadczenia minionych edycji, określenie spójnych zasad oceny wniosków, a także nadzorowanie przebiegu procesu konsultacyjnego.
Działalność członków zespołu ma charakter społeczny i jest nieodpłatna, jednak efekty osiągnięte dzięki zaangażowaniu są nieocenione.
Kto wchodzi w skład zespołu?
- przedstawiciele Rady Miejskiej w Olecku – 4 osoby,
- przedstawiciel Oleckiej Rady Seniorów w Olecku – 1 os.,
- przedstawiciel Oleckiej Rady Młodzieżowej w Olecku - 1 os.,
- przedstawiciel organizacji pozarządowych i społecznych – 1 os.,
- pracownicy Urzędu Miejskiego w Olecku – 3 os.,
- przedstawiciele mieszkańców – 3 os.
Jak dołączyć do zespołu?
Aby zgłosić swoją kandydaturę należy przesłać skan wypełnionego i podpisanego formularza na adres e-mail: um@um.olecko.pl, drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Olecku, Plac Wolności 3, 19-400 Olecko, osobiście: dostarczyć do Biura Obsługi Klienta do dnia 28 maja 2021 r. (piątek), do godz. 15:00.