Do 08 lipca 2020 r. trwa otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na rachmistrzów spisowych do przeprowadzenia Powszechnego Spisu Rolnego w 2020 roku.
Powszechny Spis Rolny będzie prowadzony w całej Polsce w dniach od 1 września do 30 listopada 2020 r. według stanu w dniu 1 czerwca 2020 r.
Praca rachmistrzów terenowych odbywać się będzie w dniach od 1 października do 30 listopada 2020 r.
I. Kandydat na rachmistrza terenowego winien spełnić następujące warunki:
1) być pełnoletnim;
2) zamieszkiwać na terenie gminy Olecko;
3) posiadać co najmniej średnie wykształcenie;
4) posługiwać się językiem polskim w mowie i w piśmie;
5) nie może być skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe przydatne do prac przy spisie rolnym:
- umiejętność obsługi komputera oraz funkcjonowania i obsługi GPS,
- praktyczna umiejętność korzystania z map cyfrowych,
- znajomość zagadnień z zakresu rolnictwa,
- komunikatywność i umiejętności interpersonalne (łatwe nawiązywanie kontaktów, skuteczne komunikowanie się, asertywność),
- obowiązkowość, rzetelność, staranność oraz umiejętność organizacji własnej pracy,
- okazywanie respondentom uprzejmości i cierpliwości podczas przeprowadzania wywiadu.
Informacje dla osób składających oferty:
- Kandydat na rachmistrza ma obowiązek uczestniczenia w szkoleniu zakończonym egzaminem.
- Kandydat, który nie weźmie udziału w całości szkolenia, nie może przystąpić do egzaminu kończącego szkolenie.
- Kandydaci na rachmistrzów terenowych podlegają postępowaniu weryfikacyjnemu. W przypadku zaistnienia sytuacji, kiedy w wyniku naboru kandydatów na rachmistrzów podczas egzaminu wszyscy kandydaci uzyskają jednakową liczbę punktów, a liczba kandydatów będzie większa w stosunku do potrzeb, o tym, kto będzie powołany na rachmistrza zadecyduje kolejność zgłoszenia kandydata.
- Rachmistrz wykonuje czynności w ramach prac spisowych, za które otrzyma wynagrodzenie zgodnie z art. 21 ust. 3 pkt 2 ustawy o powszechnym spisie rolnym w 2020 r.
II. Nabór kandydatów na rachmistrzów trwa od 15 czerwca 2020 r. do 08 lipca 2020 r.
III. Wymagane dokumenty:
1) Zgłoszenie swojej kandydatury z podaniem:
– imienia i nazwiska,
– adresu zamieszkania,
– numeru telefonu,
– adresu email
wraz z oświadczeniem o spełnianiu przez kandydata na rachmistrza warunków wymienionych w pkt. I pkt. 1-4 (druk do pobrania).
2) Oświadczenie o spełnianiu wymogu niekaralności (druk do pobrania).
3) Klauzula informacyjna RODO (druk do pobrania)
Oświadczenia kandydat na rachmistrza składa pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń. Oświadczenie to zawiera klauzulę następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.” Klauzula ta zastępuje pouczenie o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń.
IV. Miejsce i termin składania ofert:
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w pokoju nr 21 w godzinach pracy Urzędu lub pocztą na adres Urząd Miejski w Olecku, 19-400 Olecko, Plac Wolności 3, w terminie od 15 czerwca 2020 r. do 8 lipca 2020 r. (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu), z dopiskiem na kopercie: „ Zgłoszenie kandydata na rachmistrza terenowego – Powszechny Spis Rolny 2020 r.”
Uwaga:
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
Informacje można uzyskać pod numerami telefonu: 87 307 03 04 lub 87 520 26 33. Więcej informacji w poniższych załącznikach.