ZAPROSZENIE
DO ZŁOŻENIA OFERTY NA ZADANIE pn.
ORGANIZACJA ODWOZU UCZNIÓW ZE SZKÓŁ W RAMACH PROJEKTU „W PRZYSZŁOŚĆ BEZ BARIER”
DO ZŁOŻENIA OFERTY NA ZADANIE pn.
ORGANIZACJA ODWOZU UCZNIÓW ZE SZKÓŁ W RAMACH PROJEKTU „W PRZYSZŁOŚĆ BEZ BARIER”
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zamówienie dotyczy realizacji projektu pt. „W przyszłość bez barier” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 2: Kadry dla gospodarki, Działanie 2.2: Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów, Poddziałanie 2.2.1 Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów – projekty konkursowe i obejmuje: odwóz uczniów ze Szkoły Podstawowej w Judzikach oraz Szkoły Podstawowej w Babkach Oleckich po zajęciach prowadzonych w ramach projektu „W przyszłość bez barier”, tj.
ZAPOTRZEBOWANIE: dwa pojazdy uprawnione do przewozu
1) Odwóz uczniów wraz z opiekunem (do 6 osób) ze Szkoły Podstawowej w Judzikach (Judziki 5, 19-400 Olecko) do miejscowości: Bialskie Pola, Sedranki, Olecko.
Częstotliwość – 1 raz w tygodniu (planowany dzień tygodnia: środa). Godzina podstawiania się ok. 15.50.
Planowana liczba kilometrów do pokonania w okresie zlecenia - 896, przeciętnie tygodniowo - 28.
Termin realizacji zamówienia: wrzesień 2017 r. – czerwiec 2018 r.
2) Odwóz uczniów wraz z opiekunem (do 7 osób) ze Szkoły Podstawowej w Babkach Oleckich (Babki Oleckie 12 , 19-400 Olecko) do miejscowości: Dąbrowskie, Sedranki, Olecko.
Częstotliwość – 1 raz w tygodniu (planowany dzień tygodnia: środa). Godzina podstawiania się ok. 15.40.
Planowana liczba kilometrów do pokonania w okresie zlecenia - 864, przeciętnie tygodniowo – 27.
Termin realizacji zamówienia: wrzesień 2017 r. – czerwiec 2018 r.
Zapotrzebowanie na organizację odwozu uczniów ze szkół przedstawiane będzie w miesięcznych harmonogramach z możliwością wprowadzania zmian (zmiana terminu/miejsca realizowanych zajęć), tym samym planowane godziny i częstotliwość odwozu może ulec zmianie – każda zmiana będzie omawiana z Wykonawcą i uwzględniana w harmonogramie.
Opiekę nad uczniami podczas dowozu zapewniać będzie Zamawiający.
Istnieje możliwość składania ofert częściowych, tzn. dotyczących odrębnie odwozu uczniów ze Szkoły Podstawowej w Judzikach oraz Szkoły Podstawowej w Babkach Oleckich.
2. Wymagany termin realizacji zamówienia: wrzesień 2017 r. – czerwiec 2018 r.
3. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium:
CENA ZA 1 KM - 100 %.
4. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) należy ją złożyć na załączonym formularzu,
2) ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
3) ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką, bez skreśleń,
4) ma obejmować całość zamówienia.
5. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 18 września 2017 r. do godziny 10.00 w siedzibie Zamawiającego,
tj. w Urzędzie Miejskim w Olecku, pokój nr 12 (sekretariat).
tj. w Urzędzie Miejskim w Olecku, pokój nr 12 (sekretariat).
Przyjmuje się również oferty przesłane pocztą na adres: Urząd Miejski w Olecku, Plac Wolności 3,
19-400 Olecko, faxem na nr: 87 520 25 58 lub e-mail na adres: ek2@um.olecko.pl .
19-400 Olecko, faxem na nr: 87 520 25 58 lub e-mail na adres: ek2@um.olecko.pl .
6. Miejsce i termin oceny złożonych ofert:
Ocena złożonych ofert nastąpi w dniu 18 września 2017 r. w siedzibie Zamawiającego, tj. Urzędzie Miejskim
w Olecku (Plac Wolności 1), pokój nr 11.
w Olecku (Plac Wolności 1), pokój nr 11.
7. Osobami uprawnionymi do udzielania informacji w niniejszej sprawie są:
Katarzyna Judycka – Urząd Miejski w Olecku, Plac Wolności 1, pok. nr 11; tel. 87 520 24 94 / 570 100 717.
8. Informacje dotyczące zawarcia umowy (zlecenia):
Z wybranym wykonawcą zostanie podpisana umowa (zlecenie) w terminie 14 dni od dnia wyboru oferty.