ZAPROSZENIE
DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ NA ZADANIE PN. zakup materiałów biurowych do Zespołu Szkół w Judzikach oraz Zespołu Szkół w Babkach Oleckich w ramach projektu „W przyszłość bez barier”
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zakup materiałów biurowych do Zespołu Szkół w Judzikach oraz Zespołu Szkół w Babkach Oleckich w ramach projektu „W przyszłość bez barier”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku.
2. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 4 sierpnia 2017 r.
3. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena - 100 %.
4. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) należy ją złożyć na załączonym formularzu,
2) ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
3) ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką, bez skreśleń,
4) ma obejmować całość zamówienia.
5. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 18 lipca 2017 r. do godz. 15.30 w siedzibie zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Olecku, pokój nr 12 (sekretariat).
Przyjmuje się również oferty przesłane pocztą na adres: Urząd Miejski w Olecku, Plac Wolności 3, 19-400 Olecko, faxem na nr 87 520 25 58 lub e-mailem na adres: ek5@olecko.eu .
6. Miejsce i termin oceny złożonych ofert:
Ocena złożonych ofert nastąpi w dniu 19 lipca 2017 r. w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Olecku, Plac Wolności 1, pokój Nr 11.
7. Osobami uprawnionymi do udzielania informacji w niniejszej sprawie są:
Agata Wróblewska - Urząd Miejski w Olecku, pok. nr 11, tel. 87 520 24 94.
Katarzyna Judycka - Urząd Miejski w Olecku, pok. nr 11, tel. 87 520 24 94.
8. Informacje dotyczące zawarcia umowy (zlecenia):
Z wybranym wykonawcą zostanie podpisane zlecenie w terminie 14 dni od wyboru oferty.
W załączeniu: druk propozycji cenowej.